هدایت شده از مَهدیآ ؛
جملهی « تو خیلی بیشتر از سنت میفهمی » به ظاهر جمله ی قشنگیه . .
اما پشتش پر از درد و غمه !
واقعیت اینه که اون آدم چیزایی رو تجربه کرده که نباید میکرده ؛ نامهربونی هایی دیده که نباید می دیده ؛ این آدم قوی که الان بیشتر از سنش میفهمه ، تو گذشته بیشتر از سنشم جنگیده ، برای حال خوب امروزش !
بهمن اومد و یادم داد تو زورت بیشتره..
ممکنه هر دفعه اونجوری که آمریکا میخواست پیش نره...!
نیازمند یه فیلم خوب ک با خیال راحت بشینم ببینم...
_وی امروز دو امتحان دارد و تنها کاری که کرده است، ورق زدن کتاب بوده..!
آدمایی که ناراحتیشون رو به روت نمیارن، هیچی نمیگن و دعوا نمیکنن، همونایین که یدفعه قید همه چیزو میزنن و یهویی میرن.