″رایحه″
از جمکرانِ حضرت مهدی (عج)عیدتون مبارکک.:) #روزمرگی
منم که فقط اینه میبینم هرجا عکس میگیرم؟
ولی هممون یه بخشی از چت هامون با دوستامون هست که به این کلمه تعلق پیدا میکنه:
_بزار فردا ببینمت بهت میگم چی شد!
اینو همه درک میکنن😎
انتظار برای چیزی ک می دونی بالاخره اتفاق میافته سخته،
ولی امیدوارم هیچ وقت یه انتظار محال نداشته باشین تو زندگی تون...!