ولی هممون یه بخشی از چت هامون با دوستامون هست که به این کلمه تعلق پیدا میکنه:
_بزار فردا ببینمت بهت میگم چی شد!
اینو همه درک میکنن😎
انتظار برای چیزی ک می دونی بالاخره اتفاق میافته سخته،
ولی امیدوارم هیچ وقت یه انتظار محال نداشته باشین تو زندگی تون...!
از اینکه الان اینجام و یکی یکسره نگام میکنه بدم میاد ....خدایا تمومش کن دیگه این وضیعتو...