خدایی یه عده رو نمیشه بخشید، ولی رمضان دل ادم و نرم میکنه تا میای ببخشیش یدفعه دلتو میشکنه. بعد دوباره شروع میشه.
ولی اگه کلمه 《وااااااو》و《آهاااا》وجود نداشت من نمی دونستم به ۹۰ درصد پیام ها چه بازخورد بدم
من از تو برنمیگردم ، تا بمیرم
و مرگ در کنار تو زندگی است
تو را دوست میدارم ...!
_سلمان هراتی