خدایی یه عده رو نمیشه بخشید، ولی رمضان دل ادم و نرم میکنه تا میای ببخشیش یدفعه دلتو میشکنه. بعد دوباره شروع میشه.
ولی اگه کلمه 《وااااااو》و《آهاااا》وجود نداشت من نمی دونستم به ۹۰ درصد پیام ها چه بازخورد بدم
من از تو برنمیگردم ، تا بمیرم
و مرگ در کنار تو زندگی است
تو را دوست میدارم ...!
_سلمان هراتی
″رایحه″
من از تو برنمیگردم ، تا بمیرم و مرگ در کنار تو زندگی است تو را دوست میدارم ...! _سلمان هراتی
نفس آدمها
سر به سر افسرده است.
روزگاریست در این گوشه پژمرده هوا
هر نشاطی مرده است.
دست جادویی شب
در به روی من و غم میبندد
میکنم هر چه تلاش،
او به من میخندد!
- سهراب سپهری