eitaa logo
″رایحه″
618 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
624 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برسه به گوش حرومی هایی امثال ساسی...
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آدم نمیشه ارادتش کم به حسن....
با بزرگتر شدنم برخی از تواناییامو از دست دادم...
😂👍🏻لایک داری به مولا...
نمیتونم توضیح بدم چمه یعنی نمیدونم چمه فقط میدونم اگه بیام کربلا خوب میشم💔
″رایحه″
آدم نمیشه ارادتش کم به حسن....
واقعا چه فکری کرده با خودش یه همچین اهنگ مزخرف و بی محتوایی داده بیرون... درسته ایرانیه ولی ما به همچین آدمایی که اعتقاد و الخصوص مولاهای مارو بخوان زیر سوال ببرن نمیگیم هم وطن ... یجوری تو دهنی بزنیم بش که شب تا صبح فقط بگه غلط کردم... کوری چشم حسودا و صاف شدن دهن این...یه صلوات بفرستید
″رایحه″
واقعا چه فکری کرده با خودش یه همچین اهنگ مزخرف و بی محتوایی داده بیرون... درسته ایرانیه ولی ما به هم
هه هم وطن...واژه ی عجیبیه.حتی خجالت میکشم بخوام بگم اون حرومی یکی از کساییه که تو ایران متولد شده...
″رایحه″
خدا منم میخوام مممممممممم:)
این سالیوان خوشگله رو قیمت کردم 7 میلیون😭 منم موخوام
از میکائیل و انسان سلام از مدرسه