eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
627 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
صراط مستقیمی جز علی نیست!.
...
مدرسه مخفف چیست؟
غم مخور جانا در این عالم، که عالم هیچ نیست نیست هستی جز دمی ناچیز و آن دم هیچ نیست
من دوست ندارم؟ خدا میدونه چن شب چشمامو با بدبختی باز نگه داشتم و بیدار موندم تا شاید تو آنلاین شی..!
یه زمانی آهنگ میگفت: .من مانده ام تنهای تنها!!! اما الان باید بگه: .من مانده ام بی نت بی نت!!!😭
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قبلا می گفتن حرف حق و باید از بچه شنید، اما الان باید بگن حرف حق و باید از جناب خان شنید!!!!
″رایحه″
من دوست ندارم؟ خدا میدونه چن شب چشمامو با بدبختی باز نگه داشتم و بیدار موندم تا شاید تو آنلاین شی..!
مگه طرف جغده؟روزا میخوابیدی؟وقتی روزا آنلاین نیست چرا باید شبا آنلاین شه؟
از انسان و عزرائیل سلام بهتون ✋
واسه افطار
اینم از شام
به نام آفریننده عشق