1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قبلا می گفتن حرف حق و باید از بچه شنید،
اما الان باید بگن حرف حق و باید از جناب خان شنید!!!!
″رایحه″
من دوست ندارم؟ خدا میدونه چن شب چشمامو با بدبختی باز نگه داشتم و بیدار موندم تا شاید تو آنلاین شی..!
مگه طرف جغده؟روزا میخوابیدی؟وقتی روزا آنلاین نیست چرا باید شبا آنلاین شه؟