″رایحه″
من دوست ندارم؟ خدا میدونه چن شب چشمامو با بدبختی باز نگه داشتم و بیدار موندم تا شاید تو آنلاین شی..!
مگه طرف جغده؟روزا میخوابیدی؟وقتی روزا آنلاین نیست چرا باید شبا آنلاین شه؟