″رایحه″
هعییی تموم شدن نت بدترین بدبختیه
به قول استاد عزیزی:
بعضی از ما نوجوونا معتاد اینترنتیم وقتی نتمون تموم میشه مثل معتادی میمونیم که مونده تو خماری میاد میگه مامان بابا یه گیگ نت بدید من بکشم😂
گریه چیزی از غم عاشق نمیکاهد ولی
گر بنا داری به اندوهـت بیفـزایی بیا ...
- فاضل نظری