″رایحه″
هعییی تموم شدن نت بدترین بدبختیه
به قول استاد عزیزی:
بعضی از ما نوجوونا معتاد اینترنتیم وقتی نتمون تموم میشه مثل معتادی میمونیم که مونده تو خماری میاد میگه مامان بابا یه گیگ نت بدید من بکشم😂
گریه چیزی از غم عاشق نمیکاهد ولی
گر بنا داری به اندوهـت بیفـزایی بیا ...
- فاضل نظری
من اینجا معنی دلتنگی واقعی رو میفهمم که الان از کلاس اومدم بیرون و نمیتونم به بهترین رفیقم زنگ بزنم و این واقعا داره اذیتم میکنه
ولی تا حالا شده اون لحظه ای که چشم تو چشم داری باهاش حرف میزنی حس کنی چقد دلتنگشی؟(: