گریه چیزی از غم عاشق نمیکاهد ولی
گر بنا داری به اندوهـت بیفـزایی بیا ...
- فاضل نظری
من اینجا معنی دلتنگی واقعی رو میفهمم که الان از کلاس اومدم بیرون و نمیتونم به بهترین رفیقم زنگ بزنم و این واقعا داره اذیتم میکنه
ولی تا حالا شده اون لحظه ای که چشم تو چشم داری باهاش حرف میزنی حس کنی چقد دلتنگشی؟(:
واقعا دردناکه که تو تمام تلاشتو بکنی برای قوی بودن اما تهش یکی برگرده بگه چیشده چرا انقد حالت بده؟...