من اینجا معنی دلتنگی واقعی رو میفهمم که الان از کلاس اومدم بیرون و نمیتونم به بهترین رفیقم زنگ بزنم و این واقعا داره اذیتم میکنه
ولی تا حالا شده اون لحظه ای که چشم تو چشم داری باهاش حرف میزنی حس کنی چقد دلتنگشی؟(:
واقعا دردناکه که تو تمام تلاشتو بکنی برای قوی بودن اما تهش یکی برگرده بگه چیشده چرا انقد حالت بده؟...
″رایحه″
از نبود مولایمان....
شب قدر دعا میکنم این آخرین شب قدری باشه پسر فاطمه زهرا کنارمون نیست!