″رایحه″
از نبود مولایمان....
شب قدر دعا میکنم این آخرین شب قدری باشه پسر فاطمه زهرا کنارمون نیست!
14.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخر سالی تصاویر برگزیده ی سال ۱۴۰۳ رو ببینیم!
خب حدودا ۲ ساعت و ۲۰ ثانیه مونده به سال تحویل،
پس میگم:
_امیدوارم همون طور که تو دوست داری،همون طور که به صلاح توعه،همون طور که به تو امید می بخشه،و همون طور که تورو کنار کسایی که دوست داری نگه میداره؛سال جدید رو شروع کنی و آخر سال ۱۴۰۴ بگی:
《آخیش!عجب سال معرکه ای!بهتر از نمیشه》
امیدوارم سال بعدی کنار مهدی فاطمه همگی با هم،سر سفره ی هفت سین این دعا رو بخونیم:
""یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ""
″رایحه″
خب حدودا ۲ ساعت و ۲۰ ثانیه مونده به سال تحویل، پس میگم: _امیدوارم همون طور که تو دوست داری،ه
پیشاپیش شروع سال جدید رو به همه ی رایحه ای های عزیز که مثل فیلمام برا ارزش دارن رو تبریک میگم ✨