خب حدودا ۲ ساعت و ۲۰ ثانیه مونده به سال تحویل،
پس میگم:
_امیدوارم همون طور که تو دوست داری،همون طور که به صلاح توعه،همون طور که به تو امید می بخشه،و همون طور که تورو کنار کسایی که دوست داری نگه میداره؛سال جدید رو شروع کنی و آخر سال ۱۴۰۴ بگی:
《آخیش!عجب سال معرکه ای!بهتر از نمیشه》
امیدوارم سال بعدی کنار مهدی فاطمه همگی با هم،سر سفره ی هفت سین این دعا رو بخونیم:
""یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ""
″رایحه″
خب حدودا ۲ ساعت و ۲۰ ثانیه مونده به سال تحویل، پس میگم: _امیدوارم همون طور که تو دوست داری،ه
پیشاپیش شروع سال جدید رو به همه ی رایحه ای های عزیز که مثل فیلمام برا ارزش دارن رو تبریک میگم ✨
سلامی چو بوی خوش گل های بهاری🌱🤍
سلام به تمام دوستان گل🌷
عیدتون مبارک ؛ امیدوارم امسال سالی خوب و پر برکت و پر از خنده براتون باشه..:)
میگن سالی که خوش است از بهارش پیداست،
امسال بهار با یاد امام علی شروع شد،پس صد در صد سال پر خیر و برکتیه!
اصلا مگه میشه چیزی با اسم آقا علی شروع بشه و عالی نباشه؟!