″رایحه″
چیزی نپرس از من؛ چشمامو معنی کن! چشمای من روح منو به تو نشون میده!
چرا منو یاد چشمای اون میندازی؟!
من و دوستام این طوری هستیم که تو گروه کلی پیام میدیم و بعد به طرف میگیم برو پی وی چون دوباره همون پیام ها رو تو پی وی هم طرف هم بدیم
″رایحه″
هعی من سیزده بدر هیچ جا نرفتم حوصلم پوکید..
تو از قبل عید سیزده بدر را در عراق شروع کردی حرف نزن ....