من و دوستام این طوری هستیم که تو گروه کلی پیام میدیم و بعد به طرف میگیم برو پی وی چون دوباره همون پیام ها رو تو پی وی هم طرف هم بدیم
″رایحه″
هعی من سیزده بدر هیچ جا نرفتم حوصلم پوکید..
تو از قبل عید سیزده بدر را در عراق شروع کردی حرف نزن ....
″رایحه″
بلاخره وقتی از مهمونی میای حوصله بند بستن نداری دیگه همینجوری لم میدیم تو ماشین🤞🏻 #انسان
نورم کم عکس نمیشه گرفت الان نگا میکنم ببینم کفش های من اینقدر کثیف بود 😂/: