″رایحه″
بلاخره وقتی از مهمونی میای حوصله بند بستن نداری دیگه همینجوری لم میدیم تو ماشین🤞🏻 #انسان
نورم کم عکس نمیشه گرفت الان نگا میکنم ببینم کفش های من اینقدر کثیف بود 😂/:
بعد از مدت ها همه داریم آماده میشیم که بریم دانشگاه/مدرسه،
این لحظه هم شیرینه هم تلخ،
شیرینه چون دوباره اونا رو میبینیم،همون بنفشامون ، صورتی هامون ،ابی هامون🥺❤️
تلخه چون اون آدم های تاکسیک رو میبینیم《استادها/معلما》
تاریخ ارسال پیام:۱۴۰۴/۱/۱۶ تاریخ بازگشایی دوباره ی درب های جهنم برای دانشجویان/دانش آموزان