eitaa logo
″رایحه″
616 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
+++
+بهترین حس دنیا _وقتی بین الحرمینی و بارون میزنه:
اگه این بی..... نبود قطعا زندگی بهتر بود/:
بعد از مدت ها همه داریم آماده میشیم که بریم دانشگاه/مدرسه، این لحظه هم شیرینه هم تلخ، شیرینه چون دوباره اونا رو میبینیم،همون بنفشامون ، صورتی هامون ،ابی هامون🥺❤️ تلخه چون اون آدم های تاکسیک رو میبینیم《استادها/معلما》 تاریخ ارسال پیام:۱۴۰۴/۱/۱۶ تاریخ بازگشایی دوباره ی درب های جهنم برای دانشجویان/دانش آموزان
ولی آدمای مهربون همیشه تهش بازنده ن!..
-پولاتو کجا خرج کردی؟ بقیه: کافه ، رستوران ، شهربازی و... من:_اتوبوس😎😂
آخه جونننن قرار شد برام ایمپالا بگیره
″رایحه″
آخه جونننن قرار شد برام ایمپالا بگیره
باید بگم اگه فکر کردی این طوری می تونی منو خ🐴ر کنی... درست فکر میکنی:)
جوری که الان تو پایتخت بهنام بانی پخش میشع و من ریتم گرفتم:)
تو میتابی توی آسمون دل من✨🥂
امروز تو مدرسه موضوع انشا به دختر خاله کوچیکم دادن اگر در فلسطین بودید چه میکردید؟ نوشته: فرار میکردم خیلی منطقی و عالی_