بعد از مدت ها همه داریم آماده میشیم که بریم دانشگاه/مدرسه،
این لحظه هم شیرینه هم تلخ،
شیرینه چون دوباره اونا رو میبینیم،همون بنفشامون ، صورتی هامون ،ابی هامون🥺❤️
تلخه چون اون آدم های تاکسیک رو میبینیم《استادها/معلما》
تاریخ ارسال پیام:۱۴۰۴/۱/۱۶ تاریخ بازگشایی دوباره ی درب های جهنم برای دانشجویان/دانش آموزان
″رایحه″
آخه جونننن قرار شد برام ایمپالا بگیره
باید بگم اگه فکر کردی این طوری می تونی منو خ🐴ر کنی...
درست فکر میکنی:)
امروز تو مدرسه موضوع انشا به دختر خاله کوچیکم دادن
اگر در فلسطین بودید چه میکردید؟
نوشته:
فرار میکردم
خیلی منطقی و عالی_