eitaa logo
″رایحه″
615 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه این بی..... نبود قطعا زندگی بهتر بود/:
بعد از مدت ها همه داریم آماده میشیم که بریم دانشگاه/مدرسه، این لحظه هم شیرینه هم تلخ، شیرینه چون دوباره اونا رو میبینیم،همون بنفشامون ، صورتی هامون ،ابی هامون🥺❤️ تلخه چون اون آدم های تاکسیک رو میبینیم《استادها/معلما》 تاریخ ارسال پیام:۱۴۰۴/۱/۱۶ تاریخ بازگشایی دوباره ی درب های جهنم برای دانشجویان/دانش آموزان
ولی آدمای مهربون همیشه تهش بازنده ن!..
-پولاتو کجا خرج کردی؟ بقیه: کافه ، رستوران ، شهربازی و... من:_اتوبوس😎😂
آخه جونننن قرار شد برام ایمپالا بگیره
″رایحه″
آخه جونننن قرار شد برام ایمپالا بگیره
باید بگم اگه فکر کردی این طوری می تونی منو خ🐴ر کنی... درست فکر میکنی:)
جوری که الان تو پایتخت بهنام بانی پخش میشع و من ریتم گرفتم:)
تو میتابی توی آسمون دل من✨🥂
امروز تو مدرسه موضوع انشا به دختر خاله کوچیکم دادن اگر در فلسطین بودید چه میکردید؟ نوشته: فرار میکردم خیلی منطقی و عالی_
گر سه ساله دختری پیش پدر ناز کند... گره کرب‌وبلای همه را باز کند:)
مثلا بشینی اینجا بگی: آقا جون،میشه حواست به منم باشه؟میشه به منم نگاه کنی؟میشه دوباره زود برگردم پیشت آخه میدونی من مجنونتم،مجنون که بی لیلا زنده نیست... مشتی،من تو این دنیا به جز تو کسیو ندارم خودت درستش کن خوب...؟