وقتی نوع خوابیدن بهتاش تو پایتخت رو می بینم حس میکنم منم تو بچگی یه بار آنفولانزا میمونی گرفتم و درمان نشده...!
تو هر چقدر هم به یه نفر احترام بذاری، در نهایت اون به اندازه فهمش با تو رفتار میکنه.
#لبخند_تلخ
#انسان
_𝓻𝓪𝔂𝓮𝓱𝓮𝓱___
❥↬@MNfMFAFZ
دیروز معلم میگفت:《هر چیزی که حق شماست رو بگید،نزارید حرف تو دلتون بمونه!》اگه حال الانم رو اون لحظه داشتم صد در صد به معلم می گفتم که حرف رو اگه بگی یه جوری دلتو می شکنن که عالم صداش رو می شنوه اما اونا قبول نمی کنن که این حقه توعه،در آخر هم اونا از تو دل خور میشن و همه پشتشون در میان!
#ابلیس