دیروز معلم میگفت:《هر چیزی که حق شماست رو بگید،نزارید حرف تو دلتون بمونه!》اگه حال الانم رو اون لحظه داشتم صد در صد به معلم می گفتم که حرف رو اگه بگی یه جوری دلتو می شکنن که عالم صداش رو می شنوه اما اونا قبول نمی کنن که این حقه توعه،در آخر هم اونا از تو دل خور میشن و همه پشتشون در میان!
#ابلیس
″رایحه″
آخه هرشب تو منجلاب خیالاتم غرق میشم...
نمیتونم جون سالم از دستشون به در ببرم:)