من هنوزم مثل بچه ها رو قول آدما حساب میکنم. این شکلی ام که اگه فلانی قول داد اوکیه دیگه. حتما بهش عمل میکنه.
خیلی حسودیم میشه به اونایی
که بلدن ساکت باشن، من ساکت میشم
از قیافم زیر نویس پخش میشه 🦦
آدم بايد يکيو داشته باشه
وقتی نگاش ميکنه تو دلش بگه:
خدايا مرسی که دارمش : )♥️
برا من اول مامانمه بعد بابام بعدم داداشم بعدم میکائیل جونم🫀