″رایحه″
دل شکستن تنها به این نیست که یکی رو کتک بزنی یا این که بحث کنی، بعضی اوقات با یه 《نه》گفتن یا حتی یا
هعی اینم باید بهش اضافه کرد کسی میتونه با وجودش ام آدم و ناراحت و دل شکسته کنه
″رایحه″
هعی اینم باید بهش اضافه کرد کسی میتونه با وجودش ام آدم و ناراحت و دل شکسته کنه
و بعضیام نبودنشون آدم رو ناراحت و دلشکسته میکنه...
″رایحه″
و بعضیام نبودنشون آدم رو ناراحت و دلشکسته میکنه...
حرفها بسیار اما هی سکوت و هی سکوت ...
″رایحه″
متاسفانه من هنوز برام جا نیوفتاده که گاهی آدما میتونن به دروغ بگن که دوستت دارن.
ولی من از پارسال برام جا افتاد،قشنگم جا افتاد
داداشم میگه انقدر دوست دارم اندازه تو شم درس نخونم🦦
روم نشد بش بگم من عین چی تو درس گیر کردم فقط نمیتونم هیچی بخونم🦥