″رایحه″
متاسفانه من هنوز برام جا نیوفتاده که گاهی آدما میتونن به دروغ بگن که دوستت دارن.
ولی من از پارسال برام جا افتاد،قشنگم جا افتاد
داداشم میگه انقدر دوست دارم اندازه تو شم درس نخونم🦦
روم نشد بش بگم من عین چی تو درس گیر کردم فقط نمیتونم هیچی بخونم🦥
_سال هاست که ابر این حال را دارد،سال هاست که با هر رعد و برق کوچک قطره های باران را که درآغوش گرفته به دل زمین می فرستد.
_سال هاست که در تلاش است تا خود را در قلب سنگی زمین جای دهد،اما...
_اما زمین تنها زمان خشکسالی به یاد ابر می افتد!زمین تنها زمانی ابر را به خاطر دارد که به اشک های ابر برای حیاتش نیاز دارد...!💔
#دلوان