میدونید من دو نفر از آدمای دنیا رو دارم که قبلا عین آدمای عادی بودن برام ولی الان ۲خواهر دارم >>>
تو شبیه رد اون زخمی هستی که روی دستمه، دیگه درد نمیکنه دیگه نمیسوزه ولی نگاه کردن بهش منو ناراحت میکنه
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای خداوندا نگهدارش تو باش
چون دعای او نگهبان من است...
″رایحه″
ای خداوندا نگهدارش تو باش چون دعای او نگهبان من است...
تولدت مبارک آسدعلی💕😄
ما نسلى هستيم كه خودمون به خودمون ديكته شب مىگفتيم وسطاشم دو تا غلط املايى میذاشتيم كه تابلو نشه.