3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای خداوندا نگهدارش تو باش
چون دعای او نگهبان من است...
″رایحه″
ای خداوندا نگهدارش تو باش چون دعای او نگهبان من است...
تولدت مبارک آسدعلی💕😄
ما نسلى هستيم كه خودمون به خودمون ديكته شب مىگفتيم وسطاشم دو تا غلط املايى میذاشتيم كه تابلو نشه.