eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
623 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
پدر ایران و ایرانی تولدت مبارک تمام این ملت...
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی رفیقمو با دنیا عوضش نمیکنم....
″رایحه″
یکیش که۱۰۰در۱۰۰منم اون یکیو نمیدونم😂😂😂
اون یکی ام ۱۰۰۰ درصد من نیستم😂😂😂
تاریخ تولد آقا در کارت ملی ۲۴ تیره اما خود آقا در یک جلسه‌ای فرمودن تاریخ‌ تولدشون ۲۹ فروردینه یعنی امروز🥲❤️ اقاجونم تولدتون مبارک..
ما نسلى هستيم كه خودمون به خودمون ديكته شب مى‌گفتيم وسطاشم دو تا غلط املايى می‌ذاشتيم كه تابلو نشه.
من هر بار نگاهت میکنم بعدش چشمام اشکی میشه؛ تو فقط بعضی وقتاشو میبینی..!
خوشحالم که امروز روز بدی نشد؛ امروز تولد عزیز ترینِ زندگیم بود:)
ز گیتی دو کس را سپاس یکی حق شناس و یکی حد شناس :)
_(برگرد و کنارم بمان!)تنها چیزی هست که بعد رفتن او با خود تکرار می کنم.تکرار میکنم و هیچ پاسخی نمیابم!چرا جوابم سکوت است!مانده ام که این سکوت هم نشان دهنده ی رضایت است یا نه؟آخر مگر گناه من چه بود که مرا در بلا تکلیفی بی پایان رها کرد و رفت؟!مگر دوست داشتنش گناه بود؟!
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
+حالا مگه عربی چی داره که انقدر دوسش داری؟ _عربی:
″رایحه″
+حالا مگه عربی چی داره که انقدر دوسش داری؟ _عربی:
من به این می خوابم که در خواب بار دیگر چشمانت را ببینم درونشان غرق شوم^^^