به من میگه تو هیچ وقت برام رفیق نبودی،همراه نبودی دلم میخواست بهش بگم تو هم رفیق نبودی
″رایحه″
به من میگه تو هیچ وقت برام رفیق نبودی،همراه نبودی دلم میخواست بهش بگم تو هم رفیق نبودی
نشد یه بار وقتی میبینه دارم گریه میکنم بیاد سرمو بزاره رو شونش بم بگه دردت به سرم چت شده؟هروقت اشکامو دید خندید گفت:(عه این لوسه بازم گریه کرد)و به هرکس خواست بیاد ببینه چم شده گفت:(ولش کن بابا حوصله داری؟)