″رایحه″
پیش به سوی مدرسهههههههه بریم عکس بگیریم آخرین روزو 😂❤️
یک سال دیگر هم گذشت….
اما مطمئنم وقتی مدرسه برای همیشه تمام شود، وقتی قرار نباشد که دیگر همکلاسی هایم را ببینم
دلم برای تمام این روز های خوب تنگ می شود!
شاید الان از تمام شدنش خوشحال باشم اما یقیناً این هم برگه ای از خاطرات زیبای زندگی من خواهد بود که در آینده آن را ورق می زنم و به یاد این روز ها تمام وجودم سراسر عشق و کمی اندوه برای گذشتنش می شود.
وقت خداحافظی رسیده!
هنوز از کنار مدرسه نرفتم
ولی دلم تنگه برا همکلاسیام که 5 دقیقه پیش باهاشون خداحافظی کردم
بهم قول بده وقتی داری درد میکشی،خودت رو مخفی نکنی.
منصفانه نیست که با هم بخندیم ولی تنها گریه کنیم...
ما خیلی از زخمارو نادیده گرفتیم...
چون چاقو دست کسایی بود که دوسش داریم:)
#لبخند_تلخ