انصافا بزنین شبکه 1 خبرو ببینید
امریکا همش تظاهراته جنگه دارن از رو هم رد میشن همو میکشن ی مشت وحشی افتادن به جون هم😂
حالا یک درصد این اتفاقا تو ایران نمیوفته..
تو هیچکدوم از تظاهرات ها پلیس با اسب از رو مردم رد نشده!
هیچوقت پلیس درحال پخش زنده خبر به یکی از خبرنگارا شلیک نکرده!...
بعد یه اتفاق کوچیک که میوفته تو ایران همین وحشیای از جنگل فرار کرده ی امریکایی میان راجب مردم ایران و حکومتش نظر میدن💀👩🦯..
عامو برین کشور خودتون جمع کنین🌚
تا خرخرهدلتنگتماما
چونایندلتنگیمتقابلنیست ؛
هیچکاریازدستمبرنمیاد..
#لبخند_تلخ