5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی از قشنگ ترین دیالوگ های مهدی سلطانی تو سریال شهرزاد>>>>
″رایحه″
سردار حاجی زاده به شهادت رسید.
سردار حاجیزاده ، غم نبودنت خیلی وحشتناکه ، خیلی . . . 💔