توییت سید محمد مرندی: تقریباً تمام موشکهایی که ایران در این موج شلیک کرد، مدلهای 20 تا 30 سال پیش بودند، اما به تک موشک نسل جدیدتری که به حیفا برخورد کرد نگاه کنید. بعد ببینید برق قطع میشود.
صبر کنید تا ایران ذخایر قدیمی خود را خالی کند،آن وقت اوضاع برای این رژیم نسلکش جالبتر خواهد شد
این توییت تکبیر نداره؟
من نمیگم هیچ وقت زمین نمیخورم،
اتفاقا می افتم، زیادم می افتم
ولی کسی نمیتونه جلو بلند شدنمو بگیره!
شعری که اسرائیلی ها الان باید بخونن:
_از آسمون داره میاد یه دسته موشک،همشون کلاه به سر گوگولی مگولی!😁😁