eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
″رایحه″
سینما خانواده میگه من به خاطر حمله اسرائیل جمعه فیلم بیرون نمیدم بعد شنبه فیلم رو به اشتراک میزاره!
مشکل ما جنگ نیست،ما از پس جنگ بر میایم، مشکل ما یه عده فرد نادان داخلی هستن که کشور رو به سمت فرهنگ های نادرست می کشن!
واکنش من وقتی دوستم میگه قبلا فلانی پیشم بود الان اینجا نیست!(فلانی دشمن منه)
🇮🇷👍
‏بله من بچم و اینقدر گریه میکنم تا بتونم با واقعیتا کنار بیام.
ماشالله شیر زن ایران صدا سیما رو زدن ولی تا آخر خبر رو گفت
...
زیاد است...
بیچاره کردن اسرائیلی ها پز نیست، سبک زندگیمونه!
عزیزم لطفاً از خونه بیرون نیا دارن صدا و سیما رو می‌زنن، تو هم که هم صدا داری هم سیما 😂🌷
موشکای ایران رو کنار همدیگه بزارین مساحتش از کل اسرائیل بیشتر بشه.😂
یکی اشکای منو جمع کنه از دوری رفیقم بریزن تو اسرائیل نابود شه..
من سَر ستاره ها ؛ یادم نرفت ماهَمو :)❤️‍🩹