″رایحه″
سینما خانواده میگه من به خاطر حمله اسرائیل جمعه فیلم بیرون نمیدم بعد شنبه فیلم رو به اشتراک میزاره!
مشکل ما جنگ نیست،ما از پس جنگ بر میایم،
مشکل ما یه عده فرد نادان داخلی هستن که کشور رو به سمت فرهنگ های نادرست می کشن!
#دو_کلوم_حرف_حق
عزیزم لطفاً از خونه بیرون نیا
دارن صدا و سیما رو میزنن،
تو هم که هم صدا داری هم سیما
😂🌷