تو همون "هیچی" هستی ، وقتی بقیه دارن ازم میپرسن دارم درمورد چی فکر میکنم و میگم "هیچی" .
″رایحه″
از این به بعد باید خوشگلی رم به موشکامون اضافه کنم:))
یه موشک زدیم انقده خوشگله و نازه :)
ولی حیف که بخوره تو سر اسرائیلی های...
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه دیقه از پناهگاه بیاین بیرون ببینین دنیا پر از قشنگیه😂👀
استایل از قیافه مهمتره
بوی خوب از جفتش
لول از سه تاش مهمتره
ولی میخوام بگم ذات از چهارتاش.
خیلی حال میده وقتی با یکی قطع ارتباط میکنی و زمان بهت ثابت میکنه که چه کار درستی کردی.