خیلی حسودیم میشه
به اونایی که بلدن ساکت باشن
من ساکت میشم
از قیافم زیر نویس پخش میشه..😂💔🤌
الان اونجاییم که چاووشی میگه؛ همیشه میلنگه یهجای زندگیم، الهی من بمیرم برای زندگیم.
درونگرا بودن اینطوره که:
از شدت حرفا و فکرای تو سرت، سر درد میگیری
ولی حرفی برای گفتن نداری.