″رایحه″
الان اونجاییم که چاووشی میگه؛ همیشه میلنگه یهجای زندگیم، الهی من بمیرم برای زندگیم.
یه جای دیگه محسن چاووشی میگه:
گه مرا پس میزنی،گه باز پیشم میکشی؛آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار نه!
ما ایرانیا رو از چی میترسونین؟
خانواده ما رسما صدای انفجار رو شنیده ولی دارن برنامه میریزن اگه f٣٥بود باهاش چجوری عکس بگیرن و تو آسمون دنبالشن تا تو عمرشون حداقل 1 f35 دیده باشن 😐🇮🇷
داداشم میگه اگه یه جنگنده اسرائیلی رو زدیم ناکار کردیم بعد اینکه باهاش عکس گرفتیم پس میدیم به خوده اسرائیلی ها
میگم نه میگه پس بدیم نون و خشکی ببره به درد نمیخوره ...😂😎
اینکه با آدمای اسکل و تاکسیک سر و کار داشته باشی واقن رو مخه ولی امیدوارم هیچ وقت گیر آدم اسکل و تاکسیکی ک فک میکنه خیلی خفنه نیافتید///