eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
623 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
دل پُر سخن و زبان ز گفتن شده لال...❤️‍🔥
وضعیت منی که۳روزه نت ندارم😭امیدوارم خدا نصیب گرگ بیابون نکنه
″رایحه″
الان اونجاییم که چاووشی می‌گه؛ همیشه میلنگه یه‌جای زندگیم، الهی من بمیرم برای زندگیم.
یه جای دیگه محسن چاووشی میگه: گه مرا پس میزنی،گه باز پیشم میکشی؛آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار نه!
ما ایرانیا رو از چی میترسونین؟ خانواده ما رسما صدای انفجار رو شنیده ولی دارن برنامه میریزن اگه f٣٥بود باهاش چجوری عکس بگیرن و تو آسمون دنبالشن تا تو عمرشون حداقل 1 f35 دیده باشن 😐🇮🇷
ما از جنگ نمی‌ترسیم ، تنها ترس ما ندیدن محرمه
داداشم میگه اگه یه جنگنده اسرائیلی رو زدیم ناکار کردیم بعد اینکه باهاش عکس گرفتیم پس میدیم به خوده اسرائیلی ها میگم نه میگه پس بدیم نون و خشکی ببره به درد نمیخوره ...😂😎
۰۵:۰۵
یه شهید ۱۶ ساله قمی:)))
دشمنم؟ هر کسی که دشمن مولام باشه!
اینکه با آدمای اسکل و تاکسیک سر و کار داشته باشی واقن رو مخه ولی امیدوارم هیچ وقت گیر آدم اسکل و تاکسیکی ک فک میکنه خیلی خفنه نیافتید///
تا همین دو ساعت پیش اصلا با گروه موسیقی BTS حال نمی‌کردم ولی نمی دونم چرا یک ساعته و نیمه نشستم دارم کیلیپ های گروهشون رو میبینم و واقعا دارم باهاشون حال میکنم😊