داداشم میگه اگه یه جنگنده اسرائیلی رو زدیم ناکار کردیم بعد اینکه باهاش عکس گرفتیم پس میدیم به خوده اسرائیلی ها
میگم نه میگه پس بدیم نون و خشکی ببره به درد نمیخوره ...😂😎
اینکه با آدمای اسکل و تاکسیک سر و کار داشته باشی واقن رو مخه ولی امیدوارم هیچ وقت گیر آدم اسکل و تاکسیکی ک فک میکنه خیلی خفنه نیافتید///
تا همین دو ساعت پیش اصلا با گروه موسیقی BTS حال نمیکردم ولی نمی دونم چرا یک ساعته و نیمه نشستم دارم کیلیپ های گروهشون رو میبینم و واقعا دارم باهاشون حال میکنم😊