eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
624 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
ما از جنگ نمی‌ترسیم ، تنها ترس ما ندیدن محرمه
داداشم میگه اگه یه جنگنده اسرائیلی رو زدیم ناکار کردیم بعد اینکه باهاش عکس گرفتیم پس میدیم به خوده اسرائیلی ها میگم نه میگه پس بدیم نون و خشکی ببره به درد نمیخوره ...😂😎
۰۵:۰۵
یه شهید ۱۶ ساله قمی:)))
دشمنم؟ هر کسی که دشمن مولام باشه!
اینکه با آدمای اسکل و تاکسیک سر و کار داشته باشی واقن رو مخه ولی امیدوارم هیچ وقت گیر آدم اسکل و تاکسیکی ک فک میکنه خیلی خفنه نیافتید///
تا همین دو ساعت پیش اصلا با گروه موسیقی BTS حال نمی‌کردم ولی نمی دونم چرا یک ساعته و نیمه نشستم دارم کیلیپ های گروهشون رو میبینم و واقعا دارم باهاشون حال میکنم😊
-2147483648_-210557.jpg
حجم: 14.9K
وقتی به کاترینم میگم از BTS خوشم اومد باحالن😂
‌ برای من ترسناکتر از صدای موشک، آفلاین شدن کساییه که دوستشون دارم.
‌ احتیاج دارم که ساعت‌ها باهات حرف بزنم.
بس کن ایرانی 🤣🗿.
چیزی نیس بابا درد قلب ک این حرفارو نداره...