eitaa logo
″رایحه″
618 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
624 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
دشمنم؟ هر کسی که دشمن مولام باشه!
اینکه با آدمای اسکل و تاکسیک سر و کار داشته باشی واقن رو مخه ولی امیدوارم هیچ وقت گیر آدم اسکل و تاکسیکی ک فک میکنه خیلی خفنه نیافتید///
تا همین دو ساعت پیش اصلا با گروه موسیقی BTS حال نمی‌کردم ولی نمی دونم چرا یک ساعته و نیمه نشستم دارم کیلیپ های گروهشون رو میبینم و واقعا دارم باهاشون حال میکنم😊
-2147483648_-210557.jpg
حجم: 14.9K
وقتی به کاترینم میگم از BTS خوشم اومد باحالن😂
‌ برای من ترسناکتر از صدای موشک، آفلاین شدن کساییه که دوستشون دارم.
‌ احتیاج دارم که ساعت‌ها باهات حرف بزنم.
بس کن ایرانی 🤣🗿.
چیزی نیس بابا درد قلب ک این حرفارو نداره...
″رایحه″
چیزی نیس بابا درد قلب ک این حرفارو نداره...
سردردم ک دیگه پز نیس سبک زندگیه اطلاع دارید ک
_
همیشه به این فکر میکنم که کجا اشتباه کردم.
گاهی گریه برای تحملِ درد نیازه .