بی توجهی منو آزار میده، وقتی یه چیزی آزارم بده تنها میشم، سکوت میکنم، سرد میشم، گوله میشم، میافتم تو حوض نقاشی، شنا هم که بلد نیستم، غرق میشم، تموم میشم، تمومم نکن خب؟
″رایحه″
چنتا از کامنت ها که زیر پست سخنگوی وعده صادق ۳ گذاشتن😁همه ی ایرانی ها یه سلیقه دارن!
منظورت سخنگوی سپاه دیگه نه؟اگه اونه خدایی خیلی کراشه😂