″رایحه″
چنتا از کامنت ها که زیر پست سخنگوی وعده صادق ۳ گذاشتن😁همه ی ایرانی ها یه سلیقه دارن!
منظورت سخنگوی سپاه دیگه نه؟اگه اونه خدایی خیلی کراشه😂
کاش برگردم ب اون موقع ک از رسیدن به زمان خواب متنفر بودم و تمام هم و غمم بیشتر بیدار موندن برای بازی کردن بود...