226.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چون فکر میکنم خیلی زیباست...
چون عدالته،همه باید تجربه اش کنن🤕🖤
آدم ها لالت میکنند و بعد می پرسند؛
_چرا حرف نمیزنی؟؟؟
این خنده دار ترین نمایش نامه دنیاست!
شاید؛
هیچوقت اون دوستی نباشم که هر روز بهت زنگ میزنه،
ولی همیشه اون دوست می مونم که وقتی کل دنیا رو سرت خراب شد،
به اون تکیه کنی...(: