میدونید چی قشنگه ؟
پنجرهی اتاقم روبه خیابونه ..
هر شب ماشینا که رد میشدن آهنگای بی محتوا با صدای خیلی بلند پخش میکردن ..
از دیشب که شب اول محرم بوده ،
همهها ، تاکید میکنم همهی ماشینا که رد میشن یا صدای آقای رسولی از ماشینشون میاد ، یا ستوده ، یا پویانفر یا ..
قربونت برم خب امام حسین ،
امام حسین لات و لوتا ..
امام حسین همه برات نوکری میکنن؛))
امروز تولد یه عشقیه،کسی که تو حال بدیا و خوشیا همیشه با هم بودیم و باهم خندیدیم و باهمم غصه خوردیم خواستم بگم خیلی دوستت دارم رفیق تولدت هزاران بار مبارکمون باشه...❤
تلخه ولی حقیقته..!
با مشت و لگد به جانم میافتد زندگی....
دیگر به اینجایم رسانده....
آیا هنوز باید دوستش بدارم!؟
″رایحه″
ولی اون... اون تنها کسی بود که گذاشتم دفتر خاطراتم رو بخونه، اون تنها کسی بود که برام آهنگ خوند و وی
ولی اونجایی که برام نوشت:
_روشن ترین نور دنیا وقتی پیدا میشه که من به تو نگاه میکنم؛توی چشمات:)
#دلوان