eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
میدونید چی قشنگه ؟ پنجره‌ی اتاقم روبه خیابونه .. هر شب ماشینا که رد میشدن آهنگای بی محتوا با صدای خیلی بلند پخش میکردن .. از دیشب که شب اول محرم بوده ، همه‌ها ، تاکید میکنم همه‌ی ماشینا که رد میشن یا صدای آقای رسولی از ماشینشون میاد ، یا ستوده ، یا پویانفر یا .. قربونت برم خب امام حسین ، امام حسین لات و لوتا .. امام حسین همه برات نوکری میکنن؛))
امروز تولد یه عشقیه،کسی که تو حال بدیا و خوشیا همیشه با هم بودیم و باهم خندیدیم و باهمم غصه خوردیم خواستم بگم خیلی دوستت دارم رفیق تولدت هزاران بار مبارکمون باشه...❤
تو اما آرزو کردی جهانم به الف باشد:)
با مشت و لگد به جانم می‌افتد زندگی.... دیگر به اینجایم رسانده.... آیا هنوز باید دوستش بدارم!؟
″رایحه″
ولی اون... اون تنها کسی بود که گذاشتم دفتر خاطراتم رو بخونه، اون تنها کسی بود که برام آهنگ خوند و وی
ولی اونجایی که برام نوشت: _روشن ترین نور دنیا وقتی پیدا میشه که من به تو نگاه میکنم؛توی چشمات:)
اونجا که محسن چاوشی میگه: _چه شبا که یاد تو بارون شد؛تا سرازیر بشه از گونه من...💔
مرا میان جهنم رها مکن ای دوست ، به برزخی که خودت آفریده‌ای برگرد .
آی ان تی جی نیسم ولی قبول دارم
امیدتو از دست بدی باختی