از اینکه باهام مثل بقیه رفتار بشه بدم میاد؛
دوس دارم یه حرفا؛ یه کارا و چیزایی فقط
مختص به من باشه؛ فقط من
_اما وقتی که به چشمام زل میزد و بهم دروغ میگفت،وقتی از بقیه یه چیز رو می شنیدم و می فهمیدم چه چیزایی رو ازم مخفی کرده،وقتی جلو همه یه چیز از دهنش می پرید و من نمی دونستم قضیه از چه قراره و باید تظاهر میکردم که قضیه رو میدونم،وقتی داشت با بقیه پچ پچ کنان حرف میزد و من که نزدیکش میشدم حرفش رو تموم میکرد،وقتی کنارش بودم اما من رو نمیدید فهمیدم که براش ارزشی ندارم....💔
#دلوان
سرنوشت رو دست کم نگیرید!
شاید یه روزی شما به خاطر یه حس یا اسرار خانواده یا یه دوست یا نداشتن مهارت نه گفتن؛تو یه راهی قرار بگیرید که به بهترین زندگی خودتون برسید!زندگی ای که تهش شما برسید به آرامش و آرزویی که الان رویاهاتون هستن،شاید برسید به جایی که دیگه تهش نگید کاش این کارو می کردم و در عوض بگید بالاخره شد و یه نفس راحت و آسوده بکشید که دیگه سختی ای شما رو دنبال نمیکنه!پس بعضی وقتا به سرنوشت اعتماد کنید و بزارید کار خودش رو بکنه!
https://eitaa.com/purplehearts/4386
من خاطراتم با تورو،هرشب مرور میکنم،
میمیرم از دوریت ولی،حفظ غرور میکنم...
″رایحه″
امسال ۱۴۰۴/۴/۴که هیچکاری از دستم برنیومد انشاالله۱۴۴۴/۴/۴
ما آنقدر تلاش کردیم که 1404/4/4 برامون تاریخ ماندگار باشه اما تو کشور کره این تاریخ رند رو بد میدونن،چون عدد 4 تو کشور اون ها عدد شوم حساب میشه😅اگه طبق اونا بریم خداروشکر که 1404/4/4 برام هیچ اتفاقی نیوفتاد😁
″رایحه″
ما آنقدر تلاش کردیم که 1404/4/4 برامون تاریخ ماندگار باشه اما تو کشور کره این تاریخ رند رو بد میدونن
رفتی فیلم کره ای دیدی زدی تو فاز اونا؟🗿
چهار عدد ب این خوبی خیلیم خوش یمنه