هرچی بزرگتر میشی بیسروصداتر و آرومتر میشی. چون به این درک میرسی که هیچ کدوم از این مزخرفات زندگی هیچ اهمیتی ندارن و بالأخره آرامش رو احساس میکنی 🤍
توان گفتن آن راز جاودانی نیست!
تصوری هم از آن باغ ارغوانی نیست!
پر از هراس و امیدم،که هیچ حادثه ای
شبیه آمدن عشق ناگهانی نیست
ز دست عشق به جز خیر برنمی آید
وگرنه پاسخ دشنام،مهربانی نیست!
درخت ها به من آموختند:فاصله ای
میان عشق زمینی و آسمانی نیست
به روی آینهء پُر غبار من بنویس:
بدون عشق جهان جای زندگانی نیست
اقلّیت_فاضل نظری
باز شروع شد،باز شروع شد!
باز سامسونگ شروع کرد به هنر نمایی،از گلگسی اولترا S27 گرفته تا سری جدید تاشوهاش.یعنی این شرکت تا با گوشی های جذابش کشته مرده نده ول کن نیست!
امشب بعد از مدت ها به یه دوست قدیمی که مثل آن شرلی هم قول دادیم که باهم دوست بمونیم پیام دادم،امید وارم منو به یاد داشته باشه!