همیشه بیشترین ضربه ها رو آدمای عاطفی میخورن،
بعد میگن چرا از عاطفی بودن بدت میاد...
از دست دادن کسی که برای خوشحالیت تلاش میکنه، باخت بزرگیه
چون تازه بعد رفتنشِ که میفهمی اونقدرم دوست داشتنی نبودی، ولی با این وجود اون بازم تو رو دوسِت داشت...