از دست دادن کسی که برای خوشحالیت تلاش میکنه، باخت بزرگیه
چون تازه بعد رفتنشِ که میفهمی اونقدرم دوست داشتنی نبودی، ولی با این وجود اون بازم تو رو دوسِت داشت...
″رایحه″
دیگه سِرُم زدنم برام عادی شده انگار دارم میرم آبمیوه بخرم ..:(
کدام آدم عاقلی تابستون گرم تو قم مریض میشه من دومی شم؟