خوندن یه سری کتابا میتونه بیشترین لطمه رو به من وارد کنه...
یادآوری خاطرات اصلا چیز خوبی نیست:)
″رایحه″
خوندن یه سری کتابا میتونه بیشترین لطمه رو به من وارد کنه... یادآوری خاطرات اصلا چیز خوبی نیست:)
اصلا فکرشو نمیکردم..:)
_کتابسینزدیولیجوابندادی
من اصلا حتی یه درصد هم برام مهم نیست که اکثرا نفر اولی باشم که تکست میده یا فلان و بیسار ، من فقط میترسم اونی باشم که مزاحمه ، اونی باشم که آدمها رو کلافه میکنه ، همین ....
واقعا ابراز دوست داشتن انقد سخته؟
حتی وقتی بدونی کسی ک دوسش داری، دوست داره؟
حتی وقتی بدونی با ذوق کردنت خوشحال میشه و از ناراحتیت غصه میخوره؟
حتی وقتی بدونی دلش میخواد تو فقط اونو بغل کنی و دوس نداره کسیو کنارت ببینه؟
حتی وقتی ببینی چقد در مقابلت ضعیفه؟
حتی وقتی همه بدونن اون چقد تو رو دوست داره؟
ینی واقعا اینکه بهش نشون بدی تو هم دوسش داری انقد سخته؟:)