من اصلا حتی یه درصد هم برام مهم نیست که اکثرا نفر اولی باشم که تکست میده یا فلان و بیسار ، من فقط میترسم اونی باشم که مزاحمه ، اونی باشم که آدمها رو کلافه میکنه ، همین ....
واقعا ابراز دوست داشتن انقد سخته؟
حتی وقتی بدونی کسی ک دوسش داری، دوست داره؟
حتی وقتی بدونی با ذوق کردنت خوشحال میشه و از ناراحتیت غصه میخوره؟
حتی وقتی بدونی دلش میخواد تو فقط اونو بغل کنی و دوس نداره کسیو کنارت ببینه؟
حتی وقتی ببینی چقد در مقابلت ضعیفه؟
حتی وقتی همه بدونن اون چقد تو رو دوست داره؟
ینی واقعا اینکه بهش نشون بدی تو هم دوسش داری انقد سخته؟:)